Wir sind für Sie da.
Wij hebben een top vakantie gehad met de Aida.
Het schip was schoon en erg goed onderhouden, iets aan de kleine kant.
Helemaal tevreden over de hut.
Eten en drinken kan niet beter was top, alleen was het 3 keer per dag een drama om bij het buffet te komen, jammer genoeg.
Yacht club
French Kiss
Entertainment was niet best alleen als de dans en zanggroep kwam was het top, verder vonden wij het niet best, heel veel praat en interviews in het theater,
Grote en erg drukke sportaccommodatie
Mooi schoon maar ook klein
Was goed geregeld
60
Formelle
Famille et plaisir
Très bon
Moins de CHF 50 par jour